Politica de confidențialitate

Versiunea 2, 25 aprilie 2025


1. INTRODUCERE


La Fininity prețuim confidențialitatea și ne angajăm să protejăm și să prelucrăm date dumneavoastră cu caracter personal în mod responsabil.

Această notificare privind confidențialitatea definește principiile și condițiile de bază ale prelucrării datelor cu caracter personal, precum și măsurile pe care le-am luat pentru a asigura securitatea acestora.

Politica de confidențialitate se aplică site-ului nostru web https://crezu.ro/, precum și comunicărilor noastre de marketing referitoare la promovarea serviciilor noastre.

2. DATELE DE CONTACT ALE OPERATORULUI 

Fininity OÜ (denumită în continuare „Fininity” sau „Noi”) este operatorul datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm, cu excepția cazurilor în care se specifică altfel.

Există mai multe modalități prin care ne puteți contacta, inclusiv prin e-mail sau poștă.

Adresa noastră poștală:

3 Paadi tee, Haabneeme, 74001, Estonia

E-mail: compliance@crezu.ro 

3. CE DATE PRELUCRĂM, ÎN CE SCOPURI, ÎN BAZA CĂRORA TEMEIURI ȘI PENTRU CÂT TIMP?

Acționăm în calitate de Operator al datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru înseamnă că stabilim în mod autonom scopurile prelucrării și selectăm serviciile și instrumentele relevante pentru prelucrare.

PERSOANA VIZATĂ

SCOPUL

DATELE CU CARACTER PERSONAL UTILIZATE

SURSELE OBȚINERII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

TEMEIUL LEGAL

Client 

Pentru a confirma vârsta majoratului subiectului (Serviciu de depunere a unei cereri preliminare de împrumut către instituțiile de credit)

Data și anul nașterii

Direct de la dumneavoastră

Contract

Client

Furnizarea serviciilor pentru pregătirea unei cereri de împrumut și transmiterea acesteia către instituțiile de credit partenere pentru luarea unei decizii privind aprobarea sau respingerea împrumutului

(Serviciu de aplicare preliminară pentru un împrumut către instituțiile de credit)


Detalii de identificare personală:

 • Nume, Prenume

 • Data și Anul nașterii

 •Cod Numeric Personal (CNP)

Informații de contact: 

• Email

• Număr de telefon

Informații financiare:

• Informații despre suma și scopul împrumutului

 • Sursa venitului;

Detalii personale și familiale: 

• Starea civilă


Direct din partea dumneavoastră sau a terților: parteneri sau afiliați (atunci când utilizați servicii de aplicare pentru împrumuturi prin intermediul terților)

Contract 

Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut

De la terți: parteneri - instituții de credit, brokeri de credite

Contract 

Client

Pentru a compara și a prezenta clientului ofertele de credit obținute pentru acesta

(Serviciul de aplicație preliminară pentru un împrumut către instituțiile de credit)


Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut

De la terțe părți: parteneri - instituții de credit, brokeri de credite

Contract 

Client

Pentru a redirecționa Clientul către instituția de credit pentru procesarea ulterioară a împrumutului selectat de acesta

(Serviciu de aplicare preliminară pentru un împrumut la instituții de credit)




Informații despre site-ul partenerului către care este redirecționat Clientul

Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru

Contract

Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut

De la partea terță: parteneri - instituții de credit

Client

Utilizator


Promovarea ofertelor de credite ale partenerilor prin prezentarea de oferte

(Serviciul de prezentare a ofertelor preliminare de credite)


Informații despre site-ul partenerului către care Clientul/Utilizatorul este redirecționat

Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru

Interesul legitim pentru menținerea sau dezvoltarea parteneriatelor care asigură stabilitatea afacerii și valoare suplimentară pentru utilizatori

Client

Pentru a notifica despre progresul serviciului furnizat prin email, SMS

(Serviciul de aplicare preliminară pentru un împrumut la instituțiile de credit)


Email

Număr de telefon


Direct din partea dumneavoastră

Interesul legitim în îmbunătățirea calității serviciilor furnizate și în încheierea și executarea mai rapidă a unui contract cu clientul

Client

Pentru a procesa solicitarea de asistență a clientului

Nume, Prenume;

Email;

Număr de telefon;

Alte detalii pe care le specificați la alegerea dumneavoastră sau pe care echipa de asistență le solicită la alegerea acesteia


Direct din partea dumneavoastră

Contract

Client

Pentru a furniza feedback din partea clientului

Nume, Prenume;

Email;

Număr de telefon;

Feedback-ul clientului


Direct din partea dumneavoastră

Interesul legitim de a primi feedback și de a îmbunătăți serviciul nostru pe baza acestuia

Client

Utilizator


Pentru a gestiona și îmbunătăți experiența clientului prin aprofundarea înțelegerii noastre asupra acestora

ID-ul clientului;

Cheile testului AB


Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru

Interes legitim de a îmbunătăți calitatea produselor și soluțiilor noastre

Informații despre evenimente; 

Adresă IP; 

ID-ul dispozitivului, tipul și modelul dispozitivului, sistemul de operare mobil


Recepționat de la browserul dumneavoastră

Informații despre site-ul partenerului de la care Clientul/Utilizatorul a fost redirecționat;

Informații despre ofertele de credit primite prin intermediul Serviciului


Primit de la terțe părți: parteneri - instituții de credit, intermediari de credite, parteneri - afiliați (atunci când utilizați servicii de aplicație pentru împrumuturi de la terți)

Client

Utilizator


Pentru promovarea bunurilor și serviciilor prin activități de marketing prin email, notificări push, sms

Email;

Număr de telefon



Direct din partea dumneavoastră

Consimțământ

Identificator pentru notificări push

Primit de la browserul dumneavoastră

Client

Utilizator


A personaliza reclamele direcționate

Identificator de publicitate


Primit de la browserul dumneavoastră

Consimțământ

Client

Utilizator


Pentru a asigura securitatea și a preveni activitățile frauduloase

Adresă IP;

ID-ul dispozitivului,

tipul și modelul dispozitivului,

sistemul de operare mobil


Primit de la browserul dumneavoastră

Interesul legitim de a asigura securitatea sistemelor noastre

Client

Utilizator


Pentru a proteja drepturile noastre legitime și drepturile terților, pentru a rezolva conflictele și cererile legale

Datele furnizate de dumneavoastră ca parte a cererii legale

Direct de la dumneavoastră

Interes legitim în protejarea drepturilor noastre și rezolvarea disputelor

Dacă nu furnizați datele personale, al căror temei pentru prelucrare este un contract, nu vom putea să vă oferim serviciul promis (serviciul de solicitare preliminară pentru un împrumut la instituțiile de credit) conform Termenilor de utilzare.

De ce avem nevoie de un anumit set de date personale? Primim de la partenerii noștri (instituțiile de credit și brokerii de credit) un set de categorii necesare de date personale pe care aceștia trebuie să le utilizeze pentru a lua o decizie corespunzătoare privind acordarea unui împrumut. Avem nevoie de acest set de date personale pentru a le trimite partenerilor - instituțiilor de credit, brokerilor de credit și a primi de la aceștia o decizie de aprobare sau refuz a împrumutului.

4. CARE SUNT PERIOADELE DE PĂSTRARE A DATELOR PERSONALE?

Procesăm datele dumneavoastră personale până când scopul prelucrării a fost atins.

5. DECIZII AUTOMATIZATE

Nu utilizăm luarea automată a deciziilor și nici datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale personalității dumneavoastră (profilare automată).

6. CUI ÎMPĂRTĂȘIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?

Când transferăm datele personale către terțe părți, ne asigurăm că acestea au garanții suficiente pentru a implementa măsurile tehnice și organizaționale corespunzătoare. Transferăm datele personale către terțe părți cu care am încheiat contracte adecvate, care conțin obligațiile necesare privind protecția datelor personale la nivelul definit de noi.

Atunci când trebuie să transferăm datele personale într-o țară terță, le transferăm către o țară care asigură un nivel adecvat de protecție. Dacă transferăm datele către o țară terță care nu asigură un nivel adecvat de protecție, implementăm măsuri corespunzătoare de protecție. În plus, pentru a evalua posibilitatea transferului de date personale către terțe părți din străinătate, realizăm o evaluare a impactului transferului (TIA - Transfer Impact Assessment) pentru activitățile respective.

Monitorizăm respectarea principiilor de procesare a datelor personale și aplicarea măsurilor de securitate corespunzătoare de către terțe părți. Controlăm ca transferul transfrontalier al datelor personale să fie limitat la scopurile pentru care datele au fost colectate.

Informațiile despre categoriile de companii căror datele sunt transferate sunt furnizate mai jos.

1) Furnizori de soluții IT ale căror servicii le folosim pentru trimiterea de e-mailuri de marketing

      Țara - Irlanda

Persoanele vizate

Scopul transferului

Rolul terțului

 Temeiul interacțiunii cu terțul

Client

Pentru a trimite comunicări de marketing

Persoană împuternicită de operator

Contract care include măsuri de securitate

2) Furnizor de găzduire IT pentru site-ul web

Țară – SUA – organizație comercială participantă la Cadrul de Confidențialitate a Datelor UE-SUA, Belgia

Persoanele vizate

Scopul transferului

Rolul terțului

Temeiul interacțiunii cu terțul

Client, Utilizator


Pentru a opera site-ul web

Persoană împuternicită de operator

Contract care include măsuri de securitate

3) Furnizori de soluții IT ale căror servicii le utilizăm pentru analizarea cookie-urilor

Țara – SUA – organizație comercială participantă la Cadrul de confidențialitate a datelor UE-SUA

Persoanele vizate

Scopul transferulu

Rolul terțului

Temeiul interacțiunii cu terțul

Client, Utilizator

Analiza fișierelor cookie în interesul companiei

Persoană împuternicită de operator

Contract care include măsuri de securitate

4) Parteneri – instituții de credit, brokeri de credite

Țara – SEE (Spațiul Economic European)

Lista completă a partenerilor (instituții de credit, brokeri de credite) este disponibilă aici.

Persoanele vizate

Scopul transferului

Rolul terțului


Temeiul interacțiunii cu terțul

Client

Accesul clientului la ofertele de creditare

Controlor

Contract care include măsuri de securitate


7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Acces

Aveți dreptul să obțineți de la noi următoarele informații:

> scopurile prelucrării;

> categoriile de date personale vizate;

> destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost dezvăluite datele personale;

> perioada de păstrare a datelor personale sau criteriile utilizate pentru determinarea acelei perioade;

> existența dreptului de a solicita operatorului corectarea sau ștergerea datelor personale sau restricționarea prelucrării datelor personale referitoare la persoana vizată sau de a obiecta față de această prelucrare;

> dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;

> în cazul în care datele personale nu au fost colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile cu privire la sursa acestora;

> existența procesului de luare a datelor în mod automatizat;

> garanțiile adecvate referitoare la transferul transfrontalier a datelor personale.

Corectare (dreptul de a rectifica)

Aveți dreptul de a corecta datele personale inexacte care vă privesc. Având în vedere scopurile prelucrării, aveți, de asemenea, dreptul de a completa datele personale incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.

• Ștergere (dreptul de a fi uitat)

Aveți dreptul de a solicita de la noi ștergerea datelor personale care vă privesc, fără întârzieri nejustificate.

• Restricționare

Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră personale.

• Portabilitatea datelor

Aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră personale într-un format structurat, utilizat frecvent și citibil de către sistemul de operare și de a transmite aceste date unui alt operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele (acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic).

• Obiecție

Aveți dreptul de a obiecta, legat de situația dumneavoastră particulară, în orice moment, la prelucrarea datelor dumneavoastră personale care sunt bazate pe următoarele temeiuri legale: interesul legitim și interesul public.

Operatorul nu va mai prelucra datele personale, cu excepția cazului în care acesta demonstrează motive legitime, convingătoare pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor revendicări legale.

• Retragerea consimțământului 

Dacă prelucrăm datele dumneavoastră pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de a retrage consimțământul, vă rugăm să ne contactați.

• Plângere

În conformitate cu Art. 77 GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere din statul membru al UE în care aveți reședința permanentă, locul de muncă sau în care a avut loc o presupusă încălcare a confidențialității informațiilor dumneavoastră.

Puteți depune, de asemenea, o plângere la autoritatea de supraveghere din România – Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).

Detalii de contact ale Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP):

Telefon: +40 318 059 211

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro 

Pentru a vă exercita oricare dintre aceste drepturi sau în cazul în care aveți întrebări legate de protecția datelor dumneavoastră personale, ne puteți contacta la adresa de e-mail compliance@crezu.ro.

Puteți renunța la informările noastre de marketing în orice moment, trimițându-ne un mesaj la compliance@crezu.ro, utilizând link-ul de dezabonare din e-mailurile noastre sau făcând clic aici.

8. CUM ESTE MODIFICAT ACEST DOCUMENT?

"În cazul unor modificări substanțiale ale acestei Politici de Confidențialitate, putem utiliza orice mijloace disponibile (notificări push, SMS sau e-mail) pentru a vă informa.

Acest lucru ar putea fi cazul, de exemplu, dacă adăugăm noi categorii de date personale care urmează a fi procesate sau noi scopuri pentru care datele sunt procesate. Veți fi notificat înainte ca aceste modificări să devină aplicabile.