1. INTRODUCERE
La Fininity prețuim confidențialitatea și ne angajăm să protejăm și să prelucrăm date dumneavoastră cu caracter personal în mod responsabil.
Această notificare privind confidențialitatea definește principiile și condițiile de bază ale prelucrării datelor cu caracter personal, precum și măsurile pe care le-am luat pentru a asigura securitatea acestora.
Politica de confidențialitate se aplică site-ului nostru web https://crezu.ro/, precum și comunicărilor noastre de marketing referitoare la promovarea serviciilor noastre.
2. DATELE DE CONTACT ALE OPERATORULUI
Fininity OÜ (denumită în continuare „Fininity” sau „Noi”) este operatorul datelor cu caracter personal pe care le prelucrăm, cu excepția cazurilor în care se specifică altfel.
Există mai multe modalități prin care ne puteți contacta, inclusiv prin e-mail sau poștă.
Adresa noastră poștală:
3 Paadi tee, Haabneeme, 74001, Estonia
E-mail: compliance@crezu.ro
3. CE DATE PRELUCRĂM, ÎN CE SCOPURI, ÎN BAZA CĂRORA TEMEIURI ȘI PENTRU CÂT TIMP?
Acționăm în calitate de Operator al datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest lucru înseamnă că stabilim în mod autonom scopurile prelucrării și selectăm serviciile și instrumentele relevante pentru prelucrare.
PERSOANA VIZATĂ | SCOPUL | DATELE CU CARACTER PERSONAL UTILIZATE | SURSELE OBȚINERII DATELOR CU CARACTER PERSONAL | TEMEIUL LEGAL |
---|---|---|---|---|
Client | Pentru a confirma vârsta majoratului subiectului (Serviciu de depunere a unei cereri preliminare de împrumut către instituțiile de credit) | Data și anul nașterii | Direct de la dumneavoastră | Contract |
Client | Furnizarea serviciilor pentru pregătirea unei cereri de împrumut și transmiterea acesteia către instituțiile de credit partenere pentru luarea unei decizii privind aprobarea sau respingerea împrumutului (Serviciu de aplicare preliminară pentru un împrumut către instituțiile de credit) | Detalii de identificare personală: • Nume, Prenume • Data și Anul nașterii •Cod Numeric Personal (CNP) Informații de contact: • Număr de telefon Informații financiare: • Informații despre suma și scopul împrumutului • Sursa venitului; Detalii personale și familiale: • Starea civilă | Direct din partea dumneavoastră sau a terților: parteneri sau afiliați (atunci când utilizați servicii de aplicare pentru împrumuturi prin intermediul terților) | Contract |
Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut | De la terți: parteneri - instituții de credit, brokeri de credite | Contract | ||
Client | Pentru a compara și a prezenta clientului ofertele de credit obținute pentru acesta (Serviciul de aplicație preliminară pentru un împrumut către instituțiile de credit) | Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut | De la terțe părți: parteneri - instituții de credit, brokeri de credite | Contract |
Client | Pentru a redirecționa Clientul către instituția de credit pentru procesarea ulterioară a împrumutului selectat de acesta (Serviciu de aplicare preliminară pentru un împrumut la instituții de credit) | Informații despre site-ul partenerului către care este redirecționat Clientul | Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru | Contract |
Informații despre respingerea sau aprobarea preliminară a unui împrumut | De la partea terță: parteneri - instituții de credit | |||
Client Utilizator | Promovarea ofertelor de credite ale partenerilor prin prezentarea de oferte (Serviciul de prezentare a ofertelor preliminare de credite) | Informații despre site-ul partenerului către care Clientul/Utilizatorul este redirecționat | Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru | Interesul legitim pentru menținerea sau dezvoltarea parteneriatelor care asigură stabilitatea afacerii și valoare suplimentară pentru utilizatori |
Client | Pentru a notifica despre progresul serviciului furnizat prin email, SMS (Serviciul de aplicare preliminară pentru un împrumut la instituțiile de credit) | Număr de telefon | Direct din partea dumneavoastră | Interesul legitim în îmbunătățirea calității serviciilor furnizate și în încheierea și executarea mai rapidă a unui contract cu clientul |
Client | Pentru a procesa solicitarea de asistență a clientului | Nume, Prenume; Email; Număr de telefon; Alte detalii pe care le specificați la alegerea dumneavoastră sau pe care echipa de asistență le solicită la alegerea acesteia | Direct din partea dumneavoastră | Contract |
Client | Pentru a furniza feedback din partea clientului | Nume, Prenume; Email; Număr de telefon; Feedback-ul clientului | Direct din partea dumneavoastră | Interesul legitim de a primi feedback și de a îmbunătăți serviciul nostru pe baza acestuia |
Client Utilizator | Pentru a gestiona și îmbunătăți experiența clientului prin aprofundarea înțelegerii noastre asupra acestora | ID-ul clientului; Cheile testului AB | Generat atunci când interacționați cu site-ul nostru | Interes legitim de a îmbunătăți calitatea produselor și soluțiilor noastre |
Informații despre evenimente; Adresă IP; ID-ul dispozitivului, tipul și modelul dispozitivului, sistemul de operare mobil | Recepționat de la browserul dumneavoastră | |||
Informații despre site-ul partenerului de la care Clientul/Utilizatorul a fost redirecționat; Informații despre ofertele de credit primite prin intermediul Serviciului | Primit de la terțe părți: parteneri - instituții de credit, intermediari de credite, parteneri - afiliați (atunci când utilizați servicii de aplicație pentru împrumuturi de la terți) | |||
Client Utilizator | Pentru promovarea bunurilor și serviciilor prin activități de marketing prin email, notificări push, sms | Email; Număr de telefon | Direct din partea dumneavoastră | Consimțământ |
Identificator pentru notificări push | Primit de la browserul dumneavoastră | |||
Client Utilizator | A personaliza reclamele direcționate | Identificator de publicitate | Primit de la browserul dumneavoastră | Consimțământ |
Client Utilizator | Pentru a asigura securitatea și a preveni activitățile frauduloase | Adresă IP; ID-ul dispozitivului, tipul și modelul dispozitivului, sistemul de operare mobil | Primit de la browserul dumneavoastră | Interesul legitim de a asigura securitatea sistemelor noastre |
Client Utilizator | Pentru a proteja drepturile noastre legitime și drepturile terților, pentru a rezolva conflictele și cererile legale | Datele furnizate de dumneavoastră ca parte a cererii legale | Direct de la dumneavoastră | Interes legitim în protejarea drepturilor noastre și rezolvarea disputelor |
Dacă nu furnizați datele personale, al căror temei pentru prelucrare este un contract, nu vom putea să vă oferim serviciul promis (serviciul de solicitare preliminară pentru un împrumut la instituțiile de credit) conform Termenilor de utilzare.
De ce avem nevoie de un anumit set de date personale? Primim de la partenerii noștri (instituțiile de credit și brokerii de credit) un set de categorii necesare de date personale pe care aceștia trebuie să le utilizeze pentru a lua o decizie corespunzătoare privind acordarea unui împrumut. Avem nevoie de acest set de date personale pentru a le trimite partenerilor - instituțiilor de credit, brokerilor de credit și a primi de la aceștia o decizie de aprobare sau refuz a împrumutului.
4. CARE SUNT PERIOADELE DE PĂSTRARE A DATELOR PERSONALE?
Procesăm datele dumneavoastră personale până când scopul prelucrării a fost atins.
5. DECIZII AUTOMATIZATE
Nu utilizăm luarea automată a deciziilor și nici datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale personalității dumneavoastră (profilare automată).
6. CUI ÎMPĂRTĂȘIM DATELE DUMNEAVOASTRĂ PERSONALE?
Când transferăm datele personale către terțe părți, ne asigurăm că acestea au garanții suficiente pentru a implementa măsurile tehnice și organizaționale corespunzătoare. Transferăm datele personale către terțe părți cu care am încheiat contracte adecvate, care conțin obligațiile necesare privind protecția datelor personale la nivelul definit de noi.
Atunci când trebuie să transferăm datele personale într-o țară terță, le transferăm către o țară care asigură un nivel adecvat de protecție. Dacă transferăm datele către o țară terță care nu asigură un nivel adecvat de protecție, implementăm măsuri corespunzătoare de protecție. În plus, pentru a evalua posibilitatea transferului de date personale către terțe părți din străinătate, realizăm o evaluare a impactului transferului (TIA - Transfer Impact Assessment) pentru activitățile respective.
Monitorizăm respectarea principiilor de procesare a datelor personale și aplicarea măsurilor de securitate corespunzătoare de către terțe părți. Controlăm ca transferul transfrontalier al datelor personale să fie limitat la scopurile pentru care datele au fost colectate.
Informațiile despre categoriile de companii căror datele sunt transferate sunt furnizate mai jos.
1) Furnizori de soluții IT ale căror servicii le folosim pentru trimiterea de e-mailuri de marketing
Țara - Irlanda
Persoanele vizate | Scopul transferului | Rolul terțului | Temeiul interacțiunii cu terțul |
---|---|---|---|
Client | Pentru a trimite comunicări de marketing | Persoană împuternicită de operator | Contract care include măsuri de securitate |
2) Furnizor de găzduire IT pentru site-ul web
Țară – SUA – organizație comercială participantă la Cadrul de Confidențialitate a Datelor UE-SUA, Belgia
Persoanele vizate | Scopul transferului | Rolul terțului | Temeiul interacțiunii cu terțul |
---|---|---|---|
Client, Utilizator | Pentru a opera site-ul web | Persoană împuternicită de operator | Contract care include măsuri de securitate |
3) Furnizori de soluții IT ale căror servicii le utilizăm pentru analizarea cookie-urilor
Țara – SUA – organizație comercială participantă la Cadrul de confidențialitate a datelor UE-SUA
Persoanele vizate | Scopul transferulu | Rolul terțului | Temeiul interacțiunii cu terțul |
---|---|---|---|
Client, Utilizator | Analiza fișierelor cookie în interesul companiei | Persoană împuternicită de operator | Contract care include măsuri de securitate |
4) Parteneri – instituții de credit, brokeri de credite
Țara – SEE (Spațiul Economic European)
Lista completă a partenerilor (instituții de credit, brokeri de credite) este disponibilă aici.
Persoanele vizate | Scopul transferului | Rolul terțului | Temeiul interacțiunii cu terțul |
---|---|---|---|
Client | Accesul clientului la ofertele de creditare | Controlor | Contract care include măsuri de securitate |
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
• Acces
Aveți dreptul să obțineți de la noi următoarele informații:
> scopurile prelucrării;
> categoriile de date personale vizate;
> destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost dezvăluite datele personale;
> perioada de păstrare a datelor personale sau criteriile utilizate pentru determinarea acelei perioade;
> existența dreptului de a solicita operatorului corectarea sau ștergerea datelor personale sau restricționarea prelucrării datelor personale referitoare la persoana vizată sau de a obiecta față de această prelucrare;
> dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;
> în cazul în care datele personale nu au fost colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile cu privire la sursa acestora;
> existența procesului de luare a datelor în mod automatizat;
> garanțiile adecvate referitoare la transferul transfrontalier a datelor personale.
• Corectare (dreptul de a rectifica)
Aveți dreptul de a corecta datele personale inexacte care vă privesc. Având în vedere scopurile prelucrării, aveți, de asemenea, dreptul de a completa datele personale incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.
• Ștergere (dreptul de a fi uitat)
Aveți dreptul de a solicita de la noi ștergerea datelor personale care vă privesc, fără întârzieri nejustificate.
• Restricționare
Aveți dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dumneavoastră personale.
• Portabilitatea datelor
Aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră personale într-un format structurat, utilizat frecvent și citibil de către sistemul de operare și de a transmite aceste date unui alt operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele (acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic).
• Obiecție
Aveți dreptul de a obiecta, legat de situația dumneavoastră particulară, în orice moment, la prelucrarea datelor dumneavoastră personale care sunt bazate pe următoarele temeiuri legale: interesul legitim și interesul public.
Operatorul nu va mai prelucra datele personale, cu excepția cazului în care acesta demonstrează motive legitime, convingătoare pentru prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor revendicări legale.
• Retragerea consimțământului
Dacă prelucrăm datele dumneavoastră pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de a retrage consimțământul, vă rugăm să ne contactați.
• Plângere
În conformitate cu Art. 77 GDPR, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere din statul membru al UE în care aveți reședința permanentă, locul de muncă sau în care a avut loc o presupusă încălcare a confidențialității informațiilor dumneavoastră.
Puteți depune, de asemenea, o plângere la autoritatea de supraveghere din România – Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Detalii de contact ale Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP):
Telefon: +40 318 059 211
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Pentru a vă exercita oricare dintre aceste drepturi sau în cazul în care aveți întrebări legate de protecția datelor dumneavoastră personale, ne puteți contacta la adresa de e-mail compliance@crezu.ro.
Puteți renunța la informările noastre de marketing în orice moment, trimițându-ne un mesaj la compliance@crezu.ro, utilizând link-ul de dezabonare din e-mailurile noastre sau făcând clic aici.
8. CUM ESTE MODIFICAT ACEST DOCUMENT?
"În cazul unor modificări substanțiale ale acestei Politici de Confidențialitate, putem utiliza orice mijloace disponibile (notificări push, SMS sau e-mail) pentru a vă informa.
Acest lucru ar putea fi cazul, de exemplu, dacă adăugăm noi categorii de date personale care urmează a fi procesate sau noi scopuri pentru care datele sunt procesate. Veți fi notificat înainte ca aceste modificări să devină aplicabile.